lunes, 14 de noviembre de 2011

20-N

ERABAKIK BOTOA AMAIURRI EMATEA ESKATZEN DU

ERABAKIk botoa AMAIURri ematea eskatzen du, Euskal Herria nazio gisa aitortzeko eta eta erabakitzeko eskubidearen onartzeko exijentzia,  eta, krisialdi ekonomikoaren eta langileen eskubide murrizketen aurrean, bestelako gizarte eredu alternatiboaren aldarrikapena uztar ditzakeen kandidatura delakoan.

Ez dago abstenitzerik, edo  inongo aukerarik gabeko kandidaturei bozkatzerik. Ezkerreko botoa, independentista zein federalista, AMAIURren hautagai-zerrenden inguruan bildu behar da.


ERABAKI PIDE EL VOTO PARA AMAIUR

Ante las elecciones del 20-N la plataforma ERABAKI, pide el voto para Amaiur como candidatura capaz de aunar la exigencia de reconocimiento de Euskal Herria como nación y su derecho a decidir, con la reivindicación de otro modelo social alternativo frente a la crisis económica y la espiral de recortes de los derechos de los y las trabajadores/as.

En esta coyuntura no cabe la abstención ni el voto a candidaturas sin ninguna opción. Hay que agrupar el voto de la izquierda, tanto independentista,  como federalista, en torno a las candidaturas de AMAIUR.






No hay comentarios:

Publicar un comentario